2 Temmuz 2013 Salı

Annelerimiz..Her şeyimiz..






Annemiz İlkokul mezunu olsa bile;

_Ama çok iyi bir doktordu:

- Başım ağrıyo yav…
- Saçın ıslak ıslak çıktın ondan.

- Başım dönüyo…
- E bi şey yemiyorsun, açlıktan.

__Eczacıydı aynı zamanda:

- Gözüm morardı.
- Gel, patates basayım.

- Kepeklerim çoğaldı.
- Otur, zeytinyağı süreyim.

- Arpacık çıktı galiba.
- Yum, sarımsak değdireyim.

__Hemşireydi:

- Öfff, terledim be.
- Dur, sırtına havlu sokayım.

__Röntgen mütehassısıydı:

- Öhh-höööaa!
- İçme şu zıkkımı.

__Bebekken, anestezi uzmanıydı:

- Dandini dandini dastaaana.

__Ürologdu:

- Çişin niye sarı bakiiim?

__Fizyoterapistti:

- Dizim ağrıyor.
- Benim de belim ağrıyor, geçer.

__Diyetisyendi:

- Mis gibi türlü yaptım, sakın sokakta burger filan yiyip gelme, kola da içme!

__Cildiyeciydi:

- Sırtımda sivilce çıktı.
- Çikolata yeme.

__Laboranttı:

- Burnum akıyor.
- Ben şimdi sana bi ada çayı kaynatayım, rezene, bal, limon,
tarçınla zencefili de ılık ılık iç, uyu, uyan, sabaha bi şeyin kalmaz.

__Psikolojik Danışmandı:

- Nen var oğlum?
- Bi şeyim yok.
- Var var, canın sıkkın.
- Yav bırak, iyiyim.
- Yok yok, bilirim ben.
- Anne delirtme insanı!
- Bak gördün mü?
- Neyi gördüm mü?
- Sinirlerin bozuk senin.

__Genetikçiydi:

- Babana çektin sen, o da sinirli, bütün kötü huylarını ondan almışın zaten.

__Hastasıydım:

Hastaydım ona.
İyi bakın onlara...

Alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder